سایت تولید محتوا

سایت تولید محتوا

تولید محتوا از اولین نقاشی‌ روی دیوارهای غار آغاز شده و تا همین‌ امروز و با شکل و شمایل جدید ادامه  دارد. امروزه افراد برای بیشتر دیدن شدن محصولات و خدمات خود به شکل‌های مختلفی به تولید محتوا می‌‌‌پردازند، از نوشتن وبلاگ گرفته تا عکاسی‌ها و فیلم‌برداری‌های حرفه‌ای. اما به نظر شما تولید محتوا به تنهایی برای دیده شدن و در نهایت فروش بیشتر محصولات کافی است؟ جواب ما خیر است. 

برای این‌که تولید محتوا منجر به نتیجه‌ مطلوبی برای ما شود، نیاز به رعایت هزار نکته باریک‌تر از مو دارد. نکاتی مثل رعایت سئو، تحلیل رقبا، پیدا کردن نبض بازار و… نقش کلید طلایی را در تولید محتوا ایجاد کرده و در واقع محتوای ایجاد شده را از حالت بالقوه خارج کرده و کارآمد و زنده می‌کند. در این میان شما یا باید تحت آموزش تولید محتوا قرار بگیرید یا از سایت‌‌های تولید محتوا کمک بگیرید. پاگرفتن سایت‌های تولید محتوا، حکم چراغی روشن را در پیش پای کسب و کارها و سایت‌ها قرار داده است. این سایت‌ها بر اساس نیاز سفارش‌دهنده‌ها، تمام جوانب لازم را برای تولید یک محتوای قوی با قدرت جذب بالای مشتری رعایت کرده و به بالا رفتن امتیاز سایت‌ها، پیج‌ها و رشد کسب و کارها کمک می‌کنند. 

سایت‌های تولید محتوا چه کار می‌کنند؟

سایت‌های تولید محتوا چه کار می‌کنند؟

همان‌طور که یک دست هیچ وقت صدا ندارد، تولید کردن محتوا به تنهایی نیز هیچ صدایی نخواهد داشت. حتی اگر با پیشرفته‌ترین دوربین‌های فیلمبرداری و عکس‌برداری از محصول خود عکاسی کنید یا نویسنده‌ای زبردست باشید اما نتوانید هنر، کار، محصولات یا خدمات خود را به دیگران معرفی کنید، یعنی صدایی ندارید.

 از آن‌جایی که پیدا کردن افرادی با توانایی تولید محتوای جذاب و خلاقانه که با ریزه‌کاری‌های دنیای تبلیغات نیز آشنا باشند، کار دشواری برای ما است، می‌توان در این زمینه از سایت‌‌های تولید محتوا کمک گرفت. کارکنان این سایت‌ها، جوان‌هایی خلاق با توانایی نویسندگی بالا و آشنا به تمام نکات لازم برای دیده شدن محتوای تولید شده هستند. 

نکات طلایی در تولید محتوا

نکات طلایی در تولید محتوا

اگر به فکر تولید محتوا برای پیج یا سایت خود هستید، فراموش نکنید که به این نکته‌ها حتما دقت کنید:

  • بررسی و شناخت جامعه و گروهی که مخاطب محتوای تولید شده شما هستند.
  • سئو و تمام کلمات کلیدی مربوط به کسب و کار خود را بشناسید و در محتوای نوشتاری از آن‌ها استفاده کنید.
  •  از تعداد کل کلمات مقاله نوشته شده، 3 الی 4 درصد را به استفاده از کلمات کلیدی اختصاص دهید.
  • رقبای خود را شناسایی کنید و تکنیک‌ها و اصول تولید محتوا را یاد بگیرید. فراموش نکنید که به روز باشید.
  • از عناوین و تیترهای جذاب برای نوشته‌های خود استفاده کنید.
  • به تعداد کلمات تولید شده دقت کنید. مطالب مرتبط به سایت، نباید کمتر از 800 کلمه و کلمات مربوط به وبلاگ، نباید کمتر از 300 الی 500 کلمه باشند‌.
  • هرگز، هرگز، هرگز کپی کنید. 
  • از تگ‌ و هشتگ‌ مرتبط با جامعه هدف خود استفاده کنید.

نکته پایانی

از آن‌جایی که ما برای پیدا کردن پاسخ هر چیزی، از روش گره زدن کراوات گرفته تا مقاله علمی برای تز دکتری را در اینترنت جستجو می‌کنیم، نقش تولید محتوای کاربردی و بالا آمدن سایت شما در میان تمام جستجو‌ها، کاملا مشخص و واضح می‌شود. سایت‌‌های تولید محتوا می‌توانند نردبانی برای بهتر و بیشتر دیده شدن محصولات و خدمات شما بسازند. 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.